Uz sākumlapu



Rīgas 40. vidusskola
 
 
 
 
Skatīt karti
11

jun

2025

Šodien

trešdiena, 2025. gada
11. jūnijs
Ingus, Mairis, Vidvuds

Projekti

Kompetents pedagogs 21. gadsimtā: zināšanas praksē


Lai efektivizētu kvalitatīvas izglītības attīstību Latvijā, tādējādi veicinot pozitīvas pārmaiņas multikulturālas un demokrātiskas sabiedrības attīstībā, Izglītības iniciatīvu centrs sadarbībā ar British Council Latvia uzsāka īstenot projektu „Kompetents pedagogs 21. gadsimtā: zināšanas praksē".


Mūsu skola aktīvi iesaistījās projekta aktivitātēs, jo uzskatām, ka dalība šajā projektā pēc iespējas īsākā laika sprīdī ļaus iepazīties ar citu skolu pieredzi, sadarbojoties pedagogiem, izglītojamajiem, vecākiem, ieviest savā skolā pārmaiņas, apkopot un izvērtēt padarīto, popularizēt pozitīvo pieredzi, gūt apliecinājumu no citu skolu kolēģiem par sava paveiktā darba lietderību.


Pārmaiņu ieviešanā svarīga nozīme ir vadības komandas vienotai izpratnei par kvalitatīvas pedagoģijas principiem, pārmaiņas vadības prasmju pilnveidošanai, vadības komandas prasmei veidot un izvērtēt atgriezenisko saiti, kas ved uz rīcību. Mūsu skolas vadības komanda ir jauna. Tā ir veidojusies pēdējo piecu gadu laikā. Dalība projektā mums būtu lieliska iespēja pilnveidoties un vērtīgs atbalsts skolas attīstībai.


Projekta īstenošanas vieta: Daugavpils un Rīga.
Projekta finansētājs: Britu padome Latvijā.
Kontaktpersona: projekta vadītāja Kristīne Liepiņa
tālr.: 65235635; e-pasts: iic.kristine@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/groups/parmainuarhitekti/


Projekta aktivitātes

Projekta pielikums

Izglītības iniciatīvu centra prezentācija







"Reading Circle"



2024./2025. mācību gadā Rīgas 40. vidusskolas 3. klases skolēni ar aizrautību iesaistījās izdevniecības Pearson un Latvijas Angļu valodas skolotāju asociācijas (LATE) kopīgi īstenotajā projektā "Reading Circle". Projekta mērķis bija veicināt skolēnu interesi par lasīšanu angļu valodā, kā arī pilnveidot viņu lasītprasmi un valodas zināšanas.


Visa gada garumā skolēni iepazinās ar rūpīgi izvēlētām grāmatām no Pearson Readers Series, pildīja daudzveidīgus uzdevumus, kas palīdzēja padziļināti izprast izlasīto saturu. Nodarbībās skolēni darbojās gan patstāvīgi, gan sadarbojoties grupās - viņi pārrunāja grāmatu sižetus, analizēja tēlus un piedalījās radošās aktivitātēs.


Projekts sniedza būtisku ieguldījumu skolēnu valodas prasmju attīstībā un iedvesmoja viņus turpināt lasīt arī turpmāk.